Ik heb twee kaartjes gekocht €50 - (1ste rang) per stuk voor de opera ‘Cosi fan tutte’ voor dinsdag 4 december a.s. in Velsen (20:15)

Mijn vriend kan echter niet, en voor mij hoeft opera niet zo. (Ik moet trouwens ook nog werken…)

Wie wil ze overnemen? Of weet iemand die ze wil overnemen.

Velsen neemt de kaartjes niet terug, ik kan ze wel ruilen voor een andere voorstelling, maar iedere keer als mijn vriend er de komende tijd is, is er geen opera (in Velsen).

Wie wil ze overnemen?

groetjes Paul Mauer

MOZART'S KOMISCHE OPERA COSÍ FAN TUTTE

Muzikale virtuositeit en Italiaanse volkshumor

In Mozart’s opera ‘Cosí fan tutte’ vol persoonsverwisselingen buitelen liefde en ontrouw vrolijk over elkaar heen. Passend bij de bruisende liefdesaffaires overgoot Mozart zijn verhaal met lichtvoetige melodieën en meeslepende muzikale flirts waar de operakenners hun vingers bij aflikken. Alfonso gelooft niet in de trouw van vrouwen en haalt twee vrienden over met hem te wedden. Zij moeten zich voordoen als Albanezen, dan zullen hun verloofdes voor alle avances vallen. De Staatsopera van Varna brengt een grootse productie met koor, orkest én solisten uit Italië. Regie: Matelda Cappelletti. Italiaans gezongen – Nederlandse boventiteling. Gratis voorbeschouwing van 19.30 tot 20.00 uur.

http://www.stadsschouwburgvelsen.nl/agenda/seizoen-20122013/cosi-fan-tutte/201212042015