Chris Scheffer en meer

  • chris horsmeier

    Is er misschien iemand die mij kan helpen aan opnames van Chris scheffer tenor.o.a.

    Schwalbenlied,isola bella am lago maggiore,Panis Angelicus ,Ave Maria en songs of Richard Crooks.

    zijn opnames gemaakt op EMI 45 toeren epeetjes. mag ook op, cassete zijn gezet geft niet .

    Verder nog wie kan mij helpen aan de I lombardi verdi met Marijke van der lugt is radio opname,

    hebdeze wel maar op cassette het liefst op c.d gezet .eventueel meerdere opnames van Marijke van der Lugt

    ook heel goed zou erg blij zijn met haar Turandot die met Hans Kaart.

  • F. v.d. Horst

    Hallo Chris,

    Ik las vandaag jouw oproep over opnames van Chris Scheffer. Ik ben in het bezit van een His Masters Voice 45 toeren epeetje van Chris Scheffer, Henk van de Velde's Meisjeskoor en Piet van Egmond op orgel. De volgende nummers staan hier op:

    The Holy City (met koor), Ave Maria, Panis Angelicus (met koor) en Agnus Dei.

    Als je geinteresseerd bent moet je mij maar even e-mailen. Je kunt hem van mij krijgen.

    Fred van der Horst

  • chris horsmeier

    ben zeker geinteresserd,mijn adres is c.horsmeier@snelnet.net,wilt U dan even met mij contact opnemen ,dank U