Afscheidsconcert Gre Brouwenstijn

  • F. A. Witbols Feugen

    Gezocht, video of DVD van het Afscheidsconcert van Gre Brouwenstijn, juni 1971 in de RAI met het Concertgebouw Orkest o.l.v. Bernard Haitink

    Alvast bedankt

    Frans.

  • Wim Stam

    Mocht er een opname ergens opduiken dan houd ook ik mij aanbevolen voor een

    kopie.

    Wim Stam.

  • ineke

    Hallo, (dag wim, daar ontmoeten we elkaar weer digitaal),

    Indien er zich een opname aandient houd ook ik me aanbevolen.

    Groeten, Ineke

  • chris horsmeier

    Ja ook ik ben zeer geinteresserd in dit concert op D.V.D.

    als er is ook meer van haar,dank u

  • Frans A. Witbols Feugen

    Geachte Heer Horsmeyer,

    Inmiddels ben ik in het bezit gekomen van het Afscheidsconcert van Gre Brouwenstijn op dvd.

    Wilt U met mij rechtstreeks contact opnemen, mijn email adres is:

    fawf@xs4all.nl

    dan kunnen wij nadere gegevens aan elkaar geven.

    Vriendelijke groet

    Frans A. Witbols Feugen

  • Henny Danenberg-Lambooij

    Wat zou ik graag het afscheidsconcert van Gré Brouwenstijn zien. Ik werkte toen in de horeca dus veel gemist.

    Ze kwam wel regelmatig eten in het bedrijf waar ik toen werkte.

    Kan iemand mij helpen.

    Bij voorbaat dank

    Henny

  • c.horsmeier

    goedemidag Frans met chris uit Haarlem.

    je hebt mij de dvd gestuurd een poosje terug,ben je die dan kwijt,zal ik hem wel brnden en je op sturen . groetjes chris.

  • Johan Jutte

    Geachte heer Witbols Feugen,

    Ik schrijf u namens mijn vriend Frans Schokker die een grote fan van Gré Brouwenstijn is en al jaren op zoek is naar een opname van haar afscheidsconcert, waarbij hij zelf nog aanwezig was.

    Tot nog toe waren zijn pogingen vruchteloos, maar toevallige stuitte ik op het prikbord van Startpagina en zag dat u in het bezit bent van een DVD-opname van haar afscheid.

    Weet u of hiervan meerdere exemplaren in omloop zijn, of dat er eventueel een kopie van kan worden gemaakt? Hij is bereid hiervoor te belalen.

    De reden das ik u schrijf is dat Frans niet beschikt over internet. U kunt uw reactie naar mij mailen of eventueel rechtstreeks contact met hem opnemen. Ik zou u daarvoor erg erkentelijk zijn.

    Mijn emailadres is: johan. jutte@hotmail.com

    Het telefoonnr. van Frans is. 070- 387 4736.

    Met vriendelijke groet,

    Johan Jutte

  • Wim Stam

    Beste Johan.

    Frans is inmiddels overleden.

    Wim Stam

  • Pieter K. de Haan

    Geachte heer Jutte, een DVD met (de toegiften bij) het afscheidsconcert van Gré Brouwenstijn is te bestellen via http://portal.beeldengeluid.nl. Zo zijn wijlen Frans Witbols Feugen en ik aan die opname gekomen. Pieter K. de Haan.